Jak tu klikniesz dostaniesz prezent z listy życzeń ♥xxfffxx#123456xxfffxxJak obejrzysz mi 16 filmów to wtedy dostaniesz prezent z listy *U*xxfffxxmam_piloto_mam_laptopo.ogg

czwartek, 4 października 2012

Selena0152 xd11

-Skąd dowiedziałaś się o MSP? :)
Z reklamy na Disney Channel.

-Często oglądasz bajki?
Tak. To znaczy... kiedy nie mam co robić i się nudzę to kilka obejrzę.

-Oglądałaś bajki, zobaczyłaś reklamę MSP, no więc czy od razu po zarejestrowaniu się spodobała Ci się ona? :)
Właśnie sęk w tym, że nie. Zalogowałam się i wydawała mi się nudna, jednak przy kolejnym wejściu coś mnie wciągnęło.

-Skoro MSP Cię wciągnęło to dlaczego robisz 10sek?
No, więc dostawałam wiele maili dotyczących właśnie krótkich filmów. Wiele użytkowników skarżyło się, że u mnie jedynie można pooglądać "głupie" filmiki, a zaroić prawie w ogóle. Po kilkudziesięciu takich mailach, na robienie 10sek namówiła mnie moja przyjaciółka reala :)

-Czy te filmy przynoszą Ci wielkie korzyści i polecasz ich robienie innym graczom?
Przynoszą, jednak więcej satysfakcji daje robienie i wbijanie leveli na normalnych filmach, także też polecam ich robienie, a nie właśnie short movies.

-Zaczynałaś grę robiąc normalne filmy, uważasz, że dobrze Ci wychodziły? :)
Skarg nie było, więc myślę, że miarę dobrze.

-Mimo tego, że masz 10sek, polecasz przewertowanie kilkunastu stron innym, aby zobaczyli twoje początkowe dzieła?
Tak, ponieważ mam kilka filmików, które warto byłoby zobaczyć.

-Najlepszy film zrobiony przez Ciebie nosi tytuł...
Myślę, że takim filmem jest Laleczka Chucky, na którą serdecznie zapraszam innych użytkowników! :)

-Jak oceniasz dzisiejszą pomoc innych? Czy jest tak jak kiedyś, czy może wiele uległo zmianom?
Na pewno nie jest tak jak wcześniej... Zmienili się ludzie, którzy tutaj grają. Obecnie o pomoc trzeba błagać, a wcześniej wszyscy pomagali sobie bezinteresownie. Szkoda, że wszystko tak szybko się zmienia.

-Troszkę zmieniając temat... jak długo jesteś na MSP?
1 rok i 2 miesiące :)

-Uważasz, że to sporo czy może jednak w inne gry zagłębiałaś się bardziej i na dłuższy czas?
Nie. W żadną grę nie grałam tak długo jak w Movie Star Planet.

-A inspiracje na stroje... skąd one się u Ciebie biorą?
Sama nie wiem... Zazwyczaj wybieram sobie 2, góra 3 kolory i dobieram ubrania :)

-To może już na koniec. Jak oceniasz MSP w skali od 1-5?
Daję 4 :)

-Jeżeli można wiedzieć to co zabrało ten 1 punkt do maksymalnej liczby?
Myślę, że te ciągłe zmiany, bez których szczerze mówiąc by się obeszło! :P

-Dziękuję, jakieś specjalne pozdrowienia? :)
Też dziękuję oraz pozdrawiam wszystkich moich przyjaciół! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz