Jak tu klikniesz dostaniesz prezent z listy życzeń ♥xxfffxx#123456xxfffxxJak obejrzysz mi 16 filmów to wtedy dostaniesz prezent z listy *U*xxfffxxmam_piloto_mam_laptopo.ogg

czwartek, 4 października 2012

Mycha231



 -Przepraszam, czy mogłabym przeprowadzić z tobą wywiad?
-OK.

-Jak masz na imię w realu? 
-Paulina

 
-Jaki masz nick na MSP? 
-Mycha231

 
-Ile masz lat? 
-12 lat.
 
-W jakim mieście mieszkasz? 
-Wole nie mówić.

-Jakie masz hobby?
-Rysowanie/malowanie,Spiewanie,robienie filmow na msp.

-Jak znalazłaś stronę internetową MovieStarPlanet?
-Lucka123(obecnie moja naj)namowila mnie do zalozenia tu konta.

-Za co lubisz MSP? 
-Za poznawanie nowych ludzi , ksztalcenie kreatywnosci... : >

-Jak nazywał się twój pierwszy film? 
-Jak oni spiewają. : D

-Kogo najbardziej lubisz na MSP? 
-Lucka123,Patryk183,Zuzu123,Lealy,Aga2310,wikta9933.

-Jakie masz obecne miejsce w rankingu?
-11.

-Który masz obecnie level?
-23 level.

 -Podaj datę utworzenia postaci.
-29.01.2011r.

 -Powiedz coś jeszcze o sobie. 
-Jestem leniwa ,olewam szkole ,kocham fast foody , lubie gapic sie na swojego idola i sluchac muzyki ,na msp wchodze codziennie i jak nie przychodzi do mnie zadna kolezanka siedze tu po 15 godzin : >
Jestem uzalezniona od kompa,nie mam siostry ani brata ,nie znosze pytanie '' co tam .? '' oraz falszywych kolezanek..


-Dzięki za wywiad ,paa!
-Nmz . :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz