Jak tu klikniesz dostaniesz prezent z listy życzeń ♥xxfffxx#123456xxfffxxJak obejrzysz mi 16 filmów to wtedy dostaniesz prezent z listy *U*xxfffxxmam_piloto_mam_laptopo.ogg

czwartek, 4 października 2012

BieberfeverPL


•Jak zaczęła się Twoja przygoda z MovieStarPlanet?
Moja przygoda rozpoczęła się od reklamy na CartoonNetwork.

•Z tego co wszystkim wiadomo uczęszczasz do pierwszej klasy L.O, czyli masz 17 lat i jeszcze oglądasz bajki?
Tak i nie wstydzę się tego w żadnym stopniu, chyba każdy lubi czasem oderwać się od tego wszystkiego i nadzwyczajnie pooglądać sobie bajki.

•Skoro już zeszłyśmy na ten temat to może zdradzisz nam jaka jest twoja ulubiona?
Oczywiście! Jest nią SpongeBob Kanciastoporty.

•Wróćmy do MSP, więc jak długi okres czasu zajęło Ci zdobycie 20 level'u?
Nie jestem do końca pewna, ale na pewno ponad rok. Być może rok i dwa miesiące, jak nie trzy.

•Czy uważasz, że to długo?
Niestety, ale tak.

•Czy po rocznym graniu, osiągnęłaś swój jakiś z zamierzonych celów?
Tak, zdobyłam niedawno swój wymarzony 20 lvl :)

•Żeby zdobywać fame trzeba robić film, skąd Ty czerpiesz pomysły na swoje?
Szczerze mówiąc to mam przebłyski. Do głowy wpada mi jakiś pomysł, a ja staram się go udoskonalić i na jego podstawie zrobić w miarę dobry film.

•Każdemu zdarza się brak weny, co wtedy robisz?
Słucham muzyki, idę na spacer - to co mnie relaksuje, wtedy być może znowu wpadnie mi coś do głowy, nie ma co się stresować z tak błahego powodu.

•Przytrafiło Ci się zacząć film z całkiem niezłym pomysłem, zrobiłaś parę odcinków i nagle nie wiesz co dalej, co robisz w takim przypadku?
Mam tak cały czas, zaczynam, mam plan w głowie jednak z czasem ulega to zmianie i nie wiem jak kontynuować serial. W takim przypadku muszę zrobić sobie przerwę, zazwyczaj wymyślam coś nowego, a tamto czeka na swój ciąg dalszy.

•Czy ogólna oglądalność filmów twojego autorstwa zadowala Cię na ilość twoich znajomych?
Sądzę, że tak. Czuję się zaszczycona posiadając takich przyjaciół, jak moi obecni.

•Zdradź nam proszę ilu ich posiadasz na czas obecny?
Jak na razie 398.

•Wolałabyś mieć ich mniej, czy jednak więcej?
Taka ilość zdecydowanie mi wystarcza.

•Czy poznałaś na MSP takich ludzi, których na prawdę szanujesz i chciałabyś poznać w realnym świecie?
Oczywiście ♥

•Trochę o przyjaciołach, filmach... a tak naprawdę zastanawia nas twój nick, skąd on jest?
Gdy zakładałam konto, byłam fanką Justina Biebera, a bieberfever, najnormalniej w świecie po przetłumaczeniu oznacza gorączkę biebera, każdy fan używał tego określenia, a ja dołączając do gry przybrałam sobie taki nick dodając "pl" na końcu.

•Czy inni użytkownicy wyśmiewają się z twojej nazwy?
Gdy byłam "początkująca" wiele ludzi śmiało się z tego nicku co bardzo mnie oburzyło. Czułam się podirytowana ich zachowaniem.

•Posiadasz jakiś wrogów?
Jasne, a kto nie ma wrogów? ;p

•Podsumowując, lubisz grać w MSP?
Lubię :)

•Nie znudziło Ci się jeszcze?
Powoli zaczyna mnie nudzić, ale myślę, że nie tylko mnie...

•Czy uważasz, że MSP to dobra gra?
Tak, jeśli chcecie poznać wspaniałych ludzi to zapraszam właśnie na ta grę!

•Nie za bardzo wciąga młodszych użytkowników?
Wciąga, ale powinno się trzymać umiar...

•Co byś zmieniła, aby udoskonalić grę?
Musiałabym nad tym pomyśleć...

•Chciałabyś kogoś pozdrowić na sam koniec?
Chciałabym pozdrowić wszystkich moich przyjaciół, którzy zawsze są przy mnie i wspierają mnie we wszystkim co robię ♥ Dziękuję im bardzo za to wszystko! :)

•Dziękuję za udzielenie odpowiedzi, na moje pytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz