Jak tu klikniesz dostaniesz prezent z listy życzeń ♥xxfffxx#123456xxfffxxJak obejrzysz mi 16 filmów to wtedy dostaniesz prezent z listy *U*xxfffxxmam_piloto_mam_laptopo.ogg

czwartek, 4 października 2012

Aleks(Alekay)1

-Jak zaczęła się twoja przygoda z MSP?
Zaczęła się od tego, że zobaczyłem reklamę w TV i postanowiłem stworzyć sobie konto.

-Jak wszedłeś, zrobiłeś sobie postać to czy sądziłeś, że zostaniesz na tak długo jak teraz?
Nie przeszłoby mi to przez myśl, że to mógłby być tak długi czas jak teraz.

-Miałeś jakieś cele do osiągnięcia, które udało Ci się zrealizować?
Moim głównym było zdobycie 20lvl no i jak można zauważyć, udało mi się.

-Po jakim czasie Ci się to udało?
Dopiero po 8 miesiącach oczekiwania.

-Sądzisz, że to dobry wynik?
Nie, gdyż inni wbijali szybciej, jednak podsumowując wszystko to nie narzekam.

-Czy wiele zmieniło się po tym jak go osiągnąłeś?
Raczej nie, a jak już to nic specjalnego.

-Więcej miłych czy tych złych wspomnień z początków twojej gry?
Znajdą się, i takie, i takie jak to w życiu bywa.

-Mimo to, które utkwią Ci bardziej w pamięci?
Raczej te dobre wspomnienia, o tych gorszych zawsze lepiej starać się zapomnieć, niezależnie czy to gra czy rzeczywistość.

-Chciałbyś czasem żeby było jak dawniej?
Szczerze mówiąc to chciałbym, i to niejednokrotnie.

-Znajdą się na MSP tacy ludzie, którzy z przyjaciół zamienili się w twoich wrogów?
Przykro to stwierdzać, ale niestety są tacy.

-Odbiegając od powyższych pytań. Robiłeś normalne filmy, co skusiło Cię by robić 12sek?
Chciałem wbić szybciej level, innych powodów raczej nie ma.

-Które wbijanie lvl dawło Ci większą satysfakcje, dzięki normalnym czy krótkim filmom?
Mimo wszystko, dzięki normalnym.

-A czy kiedykolwiek zrobiłeś film na konkurs?
Niestety nie.

-Planujesz może coś z robić w tym kierunku?
Raczej nie, nie czuję potrzeby.

-Brak chęci czy jednak lenistwo?
To i to, życie.

-No, a jeszcze tak wracając... mówiłeś, że twoim celem było wbicie 20lvl. Weszły nowe zmiany i obecny maksymalny lvl to 25, czy planujesz go wbić?
Na razie nic się na to nie zapowiada.

-Są ku temu jakieś powody?
Ponownie lenistwo, do którego dochodzi też brak czasu.

-Czy myślisz, że twoja przygoda z MSP dobiega końca?
Możliwe, że z biegiem czasu tak.

-Z powodu znudzenia czy może jakiegoś innego?
Raczej z powodu znudzenia, nie pojawia się nic nowego co mogłoby zachęcać mnie czy też innych graczy, którzy grają długi czas w tą grę, by zostawać tutaj na kolejny, tak długi okres czasu.

-Już na koniec... czy obawiasz się, że kiedy przestaniesz grać w MSP to z osobami, które tutaj poznałeś stracisz kontakt?
Niestety tak...

-A czy były już może takie przypadki, że z osobami, który miałeś znakomity kontakt czegoś zabrakło i to wszystko przeszło tylko na takie relacje, jak pomiędzy znajomymi, tj. Cześć, cześć i koniec?
Znalazły się takie przypadki.

-Żałujesz czy jak mówi pewne przysłowie "życie toczy się dalej" ?
Żałuję i to bardzo, ale nie wiem czy dałoby się to tak odnowić, aby znowu było tak jak kiedyś.

-Myślę, że nie będziemy się w to bardziej zagłębiać, życzę powodzenia z tamtejszych sprawach.
Dziękuję.

-Może jeszcze na koniec jakieś specjalne pozdrowienia?
Z miłą chęcią, a więc pozdrawiam moją dziewczynę i wszystkich przyjaciół, których miałem możliwość poznać na MSP.

1 komentarz: