Jak tu klikniesz dostaniesz prezent z listy życzeń ♥xxfffxx#123456xxfffxxJak obejrzysz mi 16 filmów to wtedy dostaniesz prezent z listy *U*xxfffxxmam_piloto_mam_laptopo.ogg

czwartek, 4 października 2012

Zarabianie sc - wcale nie takie straszne jak myślisz

Wiele osób na MSP boryka się z problemem zarabiania sc z czego, następnie wynikają inne problemy, np.:
• krótkie filmy, które już wystarczająco zepsuły MSP
• ciągłe prośby innych graczy o prezenty
Gram na MSP rok, zazwyczaj było tak, że sama na siebie zarabiałam, nie było jakoś bardzo łatwo, ale dawałam sobie radę. W końcu o to w tej grze chodzi...
"Daj komuś palec, a on weźmie całą rękę" to przysłowie odpowiada mi do sytuacji, gdy dam jakieś osobie upominek z listy, a ona potem męczy mnie o kolejny, i kolejny, no i jeszcze o kolejny!
Zapewne wielu z Was napotkało nie raz głupie ctr, gdzie było napisane, aby ktoś oglądał danej osobie filmy bo ona zbiera na jakąś rzecz, jednak ona sama palcem nie kiwnie! Bardzo nie lubię takich sytuacji...
Chciałabym, aby chociaż kilko osób zobaczyło jakie zarabianie na MSP jest łatwe.

Zarobić SC możesz:
  • Wymieniając się oglądaniem filmów z innymi. Za obejrzenie twojego filmu dostajesz max.25sc, a za każdy obejrzany przez Ciebie innej osobie kolejne 10sc. (Polecam wymiany filmowe, zysk leży po obu stronach)
  • Oglądając innym filmy. Nie dość, że za każdy obejrzany film dostajesz 10sc to przy okazji pomagasz innym z własnej, dobrowolnej, nieprzymuszonej woli! Być może dana osoba, również się odwdzięczy i obejrzy parę filmów :)
  • Robiąc oszałamiający look, który zachwyci inne osoby i sprawi, że go kupią. Z sumy łącznej całego kompletu dostajesz 5%. (Look musi być zrobiony przez Ciebie)
  • Chodząc po chatroom'ach i zbierając woreczki (3sc), rozwiązywać quiz'y (10sc) oraz łapiąc gwiazdy (w zależności od osoby i jej refleksu)
  • Grając w gry z innymi graczami. Można wygrać od 3-20sc, jeżeli jest się członkiem VIP x2 (jakie są korzyści z posiadania vip, dowiedz się więcej TUTAJ)
  • Pieszcząc zwierzaki innych. Proponuję wejść w Highscores ->Zwierzaki i po kolei odwiedzać pokoje tych osób :)
  • Myjąc własnego zwierzaka
  • Kręcąc kołem raz na jeden dzień. Bez vip od 5-40sc, będąc członkiem od 25-200sc
  • Zapraszając znajomych do gry w MSP. Za każdego gracza zaproszonego przez siebie, który osiągnie 3 lvl, 200sc!


Mam nadzieję, że chociaż kilka osób skorzysta z powyżej wymienionych sposobów na zarabianie SC kiedy kieszeń pusta ;D

Siemango ! ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz