Jak tu klikniesz dostaniesz prezent z listy życzeń ♥xxfffxx#123456xxfffxxJak obejrzysz mi 16 filmów to wtedy dostaniesz prezent z listy *U*xxfffxxmam_piloto_mam_laptopo.ogg

czwartek, 4 października 2012

Jak zmienić nazwę w rozwijanym menu (szablon PrintDesign)

Chodzi mi o to co jest powyżej gdy chcemy zmienić Home,bussines,downlads itd...
1.Wchodzimy w blogger.com następnie klikamy w projekt

2.Po kliknięciu w Projekt przeniesie nas w układ bloga,teraz musimy kliknąć w Edytuj Kod Html

3.Następnie na klawiaturze wciskamy jednocześnie klawisze CTRL+F i w wyszukiwarkę która nam wyskoczy wpisujemy <ul class='menus menu-secondary'>

4.Teraz tam gdzie zaznaczyłam na czerwono wpisujecie swój własny tekst przykładowo: Zamiast Home>wpisujesz strona główna
A tam gdzie zaznaczyłam na niebiesko możecie wkleić link do któregoś z postów Przykładowo:Gdy wpisałeś Sklepik w zaznaczone miejsce na niebiesko wklej link do posta ze sklepikiem.Czyli tam gdzie piszę '#' zamiast znaczku # wklejacie link do wybranego posta.
Tam gdzie zaznaczyłam na pomarańczowo to to co ma się rozwinąć w tym menu przykład:Jak wpisałeś Galeria w te czerwone co zaznaczyłam to w pomarańczowe możesz napisać Zdjęcia z reala>Zdjęcia z msp>Zdjęcia z imprez itd...


Czyli w skrócie Na czerwono: Wpisujemy to co ma się pojawić na pasku menu.Na pomarańczowo: Wpisujemy to co się ma pojawić po rozwinięciu menu.Na niebiesko:Wklejamy link do strony/posta aby przeniosło nas do danej strony.

Teraz jeżeli chcemy usunąć coś z menu np Parent Category usuwamy wszystko to co zaznaczyłam na czerwono:

Jeżeli z menu chcemy usunąć Health usuwamy wszystko to co zaznaczyłam na czerwono:

Jeżeli chcemy usunąć całkowicie Business,Downlads itd robimy to samo czyli usuwamy całość.
To wszystko jeżeli chodzi o rozwijane menu ;> Pamiętaj by na koniec Zapisać Szablon.

1 komentarz:

  1. Dzięki.Nigdzie nie mogłam znaleźć instrukcji z rozwijanym menu a ty ją zrobiłaś.Na prawdę mi pomogło

    OdpowiedzUsuń