Jak tu klikniesz dostaniesz prezent z listy życzeń ♥xxfffxx#123456xxfffxxJak obejrzysz mi 16 filmów to wtedy dostaniesz prezent z listy *U*xxfffxxmam_piloto_mam_laptopo.ogg

czwartek, 4 października 2012

Jak zrobić przeźroczysty nagłówek i podświetlenie w Sumo Paint 3.6

Sumo Paint to taka strona podobna do programu gimp tylko ze nie trzeba pobierać ;>
1.Jak już zrobimy artbooka na msp i zrobimy screena (klik tu aby zobaczyć jak zrobić screena) wklejamy to do obojętnie jakiego programu i zapisujemy na dysku ;d
2.Po zapisaniu obrazka wchodzimy w tą stronę (KLIK)
3.Na samej górze jest taka flaga klikamy w nią i dajemy na nasz język polski :>


4.Na samej górze Klikamy w Plik>Otwórz Z Mojego Komputera
No i wybieramy obraz który wcześniej zapisaliśmy na dysku
5.Gdy już pokaże nam się nasz obraz z przybornika wybieramy różdżkę i klikamy w nieprzeźroczyste tło na obrazku

6.Następnie gdy już zaznaczymy te tło będzie widać taką niebieską otoczkę , wybieramy z przybornika gumkę aby wymazać tło

7.Po wymazaniu tła mamy przeźroczyste tło :>
8.Na samej górze aby zapisać obrazek Dajemy Plik>Zapisz Na Dysku Twardym pokazuje nam się nowe okienko Tam gdzie Nazwa wpisujemy byle co a tam gdzie format musimy zaznaczyć Png , inaczej obrazek nie będzie przeźroczysty.

9.Efekt :D


Jak zrobić podświetlenie w sumo paint?

1. Wybieramy>Plik>Otwórz Z Mojego Komputera

2.Następnie Warstwa>Efekty Warstwy>Poświata Zewnętrzna

3.Postępujemy według obrazka poniżej D:

4.Na koniec zapisujemy nasz obrazek Plik>Zapisz Na Dysku Twardym>Format Png>Zapisz
5.Efekt ;>

5 komentarzy:

  1. Mi nie działa różdżka :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi też i to samo robilem co aleksandra sarnowska

      Usuń
  2. Bo musisz kliknąć różdżkę potem miejsce które chcesz usunąć i kliknij Backspace:)

    OdpowiedzUsuń