Jak tu klikniesz dostaniesz prezent z listy życzeń ♥xxfffxx#123456xxfffxxJak obejrzysz mi 16 filmów to wtedy dostaniesz prezent z listy *U*xxfffxxmam_piloto_mam_laptopo.ogg

poniedziałek, 1 października 2012

Nagłówek i slajd do szablonu GALAXY

Trolololo *O* W dzisiejszej instrukkcji pokażę jak dodać nagłówek i obrazki w pokazie slajdów w szablonie ... GALAXY! (Instrukcja zrobiona na prośbę brunia0907)

Nagłówek

Nagłówek możecie zrobić w arcie na MSP. Dodac swoje postaci ,napis... (Jak nie wiesz jak mozna zrobić fajny nagłówek naciśnij tutaj)
Następnie zedytowany możecie wrzucić np. na iv.pl. Gdy to zrobicie, kopiujecie Direct link i szukacie w kodzie szablonu tego fragmentu:
http://moviestarplanet.tv/obrazki/szablon2/naglowek.png
Usuwacie to (i tylko to!!!) i zastępujecie linkiem do swojego obrazka. Jeśli robicie nagłówek samemu od zera, niech on będzie wielkości 800px (szerokość) x 350px (wysokość).

 

Slajd

Jeśli chodzi o slajdy, to wchodzicie do edycji kodu HTML na blogspocie i zastępujecie poniższe frazy:
  • http://moviestarplanet.tv/obrazki/szablon2/SLAJD.jpg - odnośnikiem bezpośrednim do Twojego obrazka, który musi być w formacie 600px (szerokość) x 320px (wysokość)
  • tuwpiszadresodnosnika - adresem, do którego ma prowadzić kliknięcie w dany slajd
  • tuwpiszopisslajdu - opisem slajdu
  • tuwpisznazweslajdu - nazwą slajdu

To na tyle :] Powodzenia! Wasza...


P.S. Jeżeli macie jeszcze jakieś prośby o instrukcje to nie krępowac się :] Piszcie w komętarzach albo mi na MSP :)

1 komentarz:

  1. Dzięki za pomoc mam nadzieję,że mi się uda ;3 Bardzo pomogłaś c;

    OdpowiedzUsuń