Jak tu klikniesz dostaniesz prezent z listy życzeń ♥xxfffxx#123456xxfffxxJak obejrzysz mi 16 filmów to wtedy dostaniesz prezent z listy *U*xxfffxxmam_piloto_mam_laptopo.ogg

czwartek, 4 października 2012

Jak kupić unikat?

Kolejna dziwna rzecz, która pojawiła się wraz z aktualizacjami na MSP to problem z zakupieniem unikatów - tzw. ubrań, które możemy dostać poprzez recykling.
Gdy chcemy je kupić, nad zwyczajniej nie mamy możliwości, gdyż kupno się nam ANULUJE.
Instrukcję przekażę w skrócie, bo jest na prawdę łatwa, co oznacza, że nie ma po co rozwijać się na ten temat.

1. Wybieramy nieszczęśliwca, którego look najbardziej się nam spodobał. (Ja wybrałam swój ;>).
Unikatem jest spódniczka ;)

2. Wybieramy kolory, które najbardziej nam odpowiadają i klikamy na Życzenie.

3. Prosimy zaufaną nam osobę o kupno tej rzeczy. Oczywiście my się odwdzięczamy, czyli kupujemy przyjacielowi rzecz lub rzeczy za tą samą sumę SC.
Ewentualnie jeśli macie 2 konto z wystarczającą ilością SC, to z niego możecie przesyłać sobie prezenty :)
NIE RÓBCIE TEGO Z OSOBAMI, KTÓRYCH PRAKTYCZNIE NIE ZNACIE BO MOGĄ WAS OSZUKAĆ I POTEM BĘDĄ JEDYNIE ZMARTWIENIA!

Mam nadzieję, że to wszystko :) Jeśli macie z tym jakieś problemy to piszcie TUTAJ! :)
Odpisujemy każdemu oraz czekamy na ciekawe tematy na posty! ^^

11 komentarzy:

  1. Em.Dlaczego ja nie mogę dodać na listę życzeń ?! :((( Daje dodaj na listę życzeń , a w ogóle mi się nie dodaje !!! Proszę o szybką odp !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo się niestety nie da UNIKAT TO UNIKAT;(

      Usuń
  2. mi tak samo się nie dodaję na listę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie da się. -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma ktos do oddania konto MSP 3 LEVEL. JAK KTOS ODDAJE PISAC I ZAPRASZAC NA MSP. Koczek22245

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma ktos do oddania konto MSP 3 LEVEL. JAK KTOS ODDAJE PISAC I ZAPRASZAC NA MSP. Koczek22245

    OdpowiedzUsuń
  6. Na nowym msp nie działa... Macie jakiś inny pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  7. dało sie ale niestety kolejna nieużyteczna aktualizacja na msp...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie da się. Ktoś zna może inne sposoby?

    OdpowiedzUsuń