Jak tu klikniesz dostaniesz prezent z listy życzeń ♥xxfffxx#123456xxfffxxJak obejrzysz mi 16 filmów to wtedy dostaniesz prezent z listy *U*xxfffxxmam_piloto_mam_laptopo.ogg

czwartek, 4 października 2012

Posty z forum

Hej ;3
Dziś kilka postów które mn zainteresowało na forum-wszystko ^^
Będę robiła czasem takie notki ;D
Mam nadzieje,ze się spodobają XD






1) Ok to naturalne,ale bez paniki o_o xd
A poza tym to nie powód by pisać o tym na forum koleżanko,
bo są tu ludzie którzy nie mają ochoty słuchać "takich" rzeczy xd











2) Każda osoba jest inna i musimy akceptować "inność" ludzi.
Dla niej możesz ty wydawać się dziwna.
A może po prostu obejrzała za dużo horrorów? ;D
Albo jej warunki wychowywania były trudne i teraz taka jest?









3) Ogarnij u nas na angolu jak dostaniemy słowniki,to szukamy słów typu "penis"
i krzyczymy ""Ju ar ..." xd
Ludzie są nie przewidywalni...
Opowiedziałabym coś jeszcze,ale to zbyt zboczone xD













4) Podoba mi się jedna linijka tego wiersza...
"Czytam w twoich myślach,
Chciałbym abyś posłuchała i do mnie przyszła"
Moja dalsza cześć :
"Wiem,że dasz mi jeszcze jedną szansę,
wiem,że mnie na to stać,
zależy mi tobie,
obiecuje wszystko z siebie dać"
Ogólnie chłopaku piosenka nie jest najgorsza,myślę,że dziewczyna jest szczęśliwa,ale...
widziałam lepsze wiersze,piosenki.
Jednak liczy się szczerość,a widzę,że to jest szczere i naprawdę chcesz osiągnąć cel,
za co masz u mnie + xd





To na tyle ;d Baj ;*

2 komentarze: