Jak tu klikniesz dostaniesz prezent z listy życzeń ♥xxfffxx#123456xxfffxxJak obejrzysz mi 16 filmów to wtedy dostaniesz prezent z listy *U*xxfffxxmam_piloto_mam_laptopo.ogg

czwartek, 4 października 2012

Frontline

Witajcie,
Przepraszam, przepraszam i jeszcze raz przepraszam. Nie było notki, niestety, ale nie miałam czasu, szkoła, nauka i te sprawy. Wybaczcie! Mam nadzieję, że od tej pory znajdę 2 godziny lub więcej na napisanie posta i skompletowanie stroju…
W dzisiejszej kreacji kierowałam się tym co dzieje się w środku mnie, moje emocje, uczucia. Nasz nastrój powinien nas "ubierać". Zobaczcie efekty mojej pracy.




Ponownie proszono mnie o coś w stylu looka Poison, coś ostrzejszego, ale nie dla vip, również chciano by zawrzeć w jakimś outficie kapelusik. Szczerze, lubię takowy element, więc dlaczego nie? Krzyżyk i bluzkę widzieliście w lookach takich jak Summer (bluzka z wcięciem) oraz Dancing in the dark (krzyżyk). Normalnie, gdyby dało zakupić się zakolanówki, umieściłabym je tu, jednakże wyszły one ze sprzedaży. Zauroczyły mnie wtedy te legginsy, są fantastyczne! Bardzo mało osób z nich korzysta, jednakże zwykle prezentują się rewelacyjnie. Włosy nie są tak modne jak wcześniej, więc chcę powtórzyć sezon na zaniedbany, ukraiński warkocz. Artystyczny nieład pasuje do nadchodzącej pory roku, jesieni.
Nie było tu problemu, prośby wyczytane są z maili na moviestarplanet. Pierwsza wersja jest cudowna. Oliwkowy odchodzi z użyteczności, mimo wszystko, wciąż prezentuje się niesamowicie. Dodałam do niego brąz, nie powiem, wygląda to dość ciekawie. Drugi z kolei zestaw, dzięki tej kompozycji barw, jest delikatny. Mięta pełni funkcję orzeźwienia, a delikatny fiolet dodaje słodkości. Trzecia wersja podoba mi się najbardziej. Jest taka żywiołowa!
Kolorystyka zestawu oliwkowego (uwzględniony również kolor Tick Lashes).
Kolor wersji fioletowej, (uwzględniony również kolor Tick Lashes).
Kolorystyka ostatniej kompozycji (żółto-czarna, uwzględniony również kolor Tick Lashes).
Cenowo wypadło świetnie. Starym zwyczajem odejmujemy 500 sc. 2700 sc – 500 sc = 2200 sc. Starałam się by było tanio, udało się. 300 sc za spodnie to naprawdę rewelacyjna cena. Conversy wiele osób ma, więc może wyjść też 1800 sc. Opłaca się mieć nowe, ciekawe rzeczy w garderobie. ;)
 
P.S. Tak wiem... zgapiłam to z bloga star ,ale ten looks mnie tak zachwycił ,że musiałam to zrobić ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz