Jak tu klikniesz dostaniesz prezent z listy życzeń ♥xxfffxx#123456xxfffxxJak obejrzysz mi 16 filmów to wtedy dostaniesz prezent z listy *U*xxfffxxmam_piloto_mam_laptopo.ogg

czwartek, 27 września 2012

Casting

Cześć! Mam do was ciekawą propozycję :) Szukam dziennikarzy do tworzenia gazetki blogowej ... ♥ Jesli chcesz ze mna prowadzić tą gazetkę musisz wypełniać te obowiązki.

                                        REGULAMIN

  • Umiejetności graficzne. Muszą być juz nabyte! Czyli nie ,że ty sie pytasz w ciagu robienia gazetki ... ♥
  • Systemtyczność. Gazetkę dodaje na bloga co tydzień. Czyli nawet jak jej nie skończysz dodam ją jaka została.
  • ZAWSZE jak robisz okładkę dodajesz moją nazwę czyli "BRAVO MovieStar's"
No i to chyba tyle... ♥

                           PRZECZYTAJ DOKŁADNIE

Nie zakładasz sam/a konta wix.com. Jak wygrasz Casting to ja Ci podaje na MSP login i hasło do MOJEGO konta wix.

                                       ZGŁOSZENIA

Zgłoszenia przyjmuję z komętarzu. A oto to co ma się znaleźć w zgłoszeniu :
 
Nazwa Użytkownika:
Vip/Nie vip:
Dziewczyna/chłopak:
Dlaczego moge prowadzić z tobą gazetkę...


                                   WYNAGRODZENIE
  • Prezent z listy życzeń do 1.000 sc (Oczywiście jeżeli gazetka mi się spodoba i wydam już cz 5)
  • Obejrze 40 twoich filmów.
  • Moderator na chacie.
  • Pozwolenie prowadzenia ze mna bloga (Jeżeli będziesz chciał)

     


I NIC INNEGO! Jeżeli dopiszesz jakieś nie potrzebne informacje zostajesz ZDYSKWALIFIKOWANY.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz